Rád bych také přidal svou zkušenost s Faryn Suspension.
LC8 se zdvihem 210mm je pro člověka vysokého 186cm velmi nízko, přesto jsem si ji letos pořídil. Od známých jezdců a kladných referencí na internetu,
jsem měl informace, že existuje člověk, pro kterého upravit moto na zdvih 300mm nepředstavuje žádný problém.
A nejen to, že dokáže naladit podvozek na XL enduru přesně na váhu jezdce. Po telefonické domluvě (velmi vstřícné jednání) a ujištění,
že to vše je u LC8 možné, nedlouho po koupi moto putovala k Pavlovi Fárkovi (Faryn Suspension).
A ten mi nejen upravil a zrepasoval podvozek, ale ještě (na můj požadavek) zkontroloval celou moto, vyměnil oleje, filtry, svíčky,
dal novou vodní pumpu a připravil vše tak, abych se mohl na LC8 zcela spolehnout.
Pocity z rozdílu zdvihů z 210 na 300mm jsou opravdu skvělé a pochopí je asi jen ten, kdo tu změnu zažil.
Jsem dlouholetý ofroadový jezdec, ale takový podvozek jaký mám teď, jsem nikdy neměl. Je málo lidí, co umí naladit podvozek na terénních moto,
ale je jen pár lidí co to umí na těžkém XL enduru. Pavel opravdu umí, je velmi zkušený a já jsem maximálně spokojen.
Nelituji této investice, teď mám moto přesně takovou jakou jsem si vždy přál :)
Pro ilustraci kvality podvozku jen doplním, že při testování v off-roadu bylo běžně překračováno 150km/h, a max.
rychlost byla několikrát přes 170! Moto byla přesto pořád velmi stabilní. Nemám dokonce ani tlumič řízení.
Moto je konečně tedy vhodná i na rally, kde je potřeba často sledovat roadbook a přehlédnutí větších nerovností už nepředstavuje takový problém.
Tak tedy za mě: Faryn Suspension - nejvyšší spokojenost :)
Na 1. foto je moto před úpravou a na dalších 3 po úpravě.
Marek Skopal.
zpět na hlavní stranu
Fárek Pavel
Horni Bečva 353 c
Okres Vsetin 75657
info@farynsuspension.cz
Možná osobní konzultace na adrese:
KTM Bratislava
Vajnorská 147/e, Bratislava
www.ktm-bratislava.sk